کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317958 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با قاب چاپگر تلفن‌ های هوشمند آشنا شوید!

این روزها با پیشرفت فناوری شاهد تولید محصولاتی هستیم که گاهی حتی در خواب هم به آن‌ها فکر نمی‌کردیم. به تازگی در کانال محبوب آنباکس‌تراپی در یوتیوب ویدویی منتشر شده که در آن یک قاب مخصوص تلفن‌های هوشمند معرفی می‌شود. اما این قاب مانند آنچه تا کنون دیده‌اید نیست چراکه در واقع یک پرینتر است!

با قاب چاپگر تلفن‌ های هوشمند آشنا شوید!

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ تا‌کنون قاب‌های مختلفی برای گوشی‌های هوشمند تولید شده‌ است. از قاب‌های ارزان ژله‌ای گرفته تا قاب‌های گران‌قیمتی از که جنس طلا ساخته شده‌اند. اما به تازگی یک قاب عجیب و البته بسیار جالب برای گوشی‌های هوشمند ساخته شده که در واقع یک چاپ‌گر همراه است.

در همین رابطه یک ویدپو توسط کانال آنباکس‌تراپی منتشر شده که محصول مورد بحث در آن معرفی می‌شود. چه از گوشی‌های هوشمند اندرویدی استفاده کنید و چه از آیفون می‌توانید این قاب را به دستگاه خود متصل و از آن استفاده کنید.

در ویدیو زیر، قاب چاپگر به یک آیفون متصل و سپس اپلیکیشن مورد نیاز آن نیز دانلود و نصب می‌شود. اما اگر فکر می‌کنید که کار این محصول فقط چاپ فوری عکس‌های گرفته شده با گوشی است سخت در اشتباه هستید! موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که شما بعد از اینکه توسط اپلیکیشن مخصوص این قاب اقدام به ثبت عکس کردید، می‌توانید یک ویدیو کوتاه را نیز ضبط کنید. سپس با یک افکت جالب به طور همزمان می‌توانید تصویر گرفته شده را چاپ کنید. حالا اگر دوربین موبایل را به سمت عکس چاپ شده در دست بگیرید، ویدیویی که ضبط کرده‌اید نیز به صورت خودکار در کادر عکس نمایش می‌یابد و با تکان دادن گوشی نیز، ویدیو همچنان در کادر عکس چاپ شده، پخش خواهد شد و این قابلیت بسیار جالب محصول مورد بحث است.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31816 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/02/19 تعداد مشاهده: 2313
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر